星期六, 5月 07, 2005

Biography

Who is Vanessa...?


 這是一個很難定義的問題,我是誰?如果說長相代表我,名字代表我,那麼我就是長這副模樣擁有這個名字的人。
 It is a complicated question...I am the one with my appearance and named Vanessa.

What is Vanessa...?


 這個比較好解釋。我是一個學生。
 I am a student.

When is Vanessa...?


 好奇怪的問題…我出生於1987年,2003年進入高中,初戀結束於2005年,2006年進入大學。
 How strange the question is. I was born in 1987, attended Taipei First Girls' Senior High School in 2003, broke up with my first love in 2005, and entered National Taiwan University in 2006.

Where is Vanessa...?


 醒著的大部份時間在學校,但最常待的地方是家裡。有時候會出現在教會,還有常常搭235公車。在家的時間幾乎都在BBS上和床上。
 NTU, Church, 235 bus, BBS, bed.

How is Vanessa...?


 沒什麼優點,最大的弱點是太敏感。
 Very sensitive.

Other information...


 不知道,想到再補。
 Anything you want to know I'll write it.

標籤:

0 Comments:

張貼留言

<< Home